fbpx
Datastore > Блог > В разі виникнення заборгованості по оплаті, які дії провайдера? За яких умов можливе припинення дії договору на надання послуги хмарного сервісу?

В разі виникнення заборгованості по оплаті, які дії провайдера? За яких умов можливе припинення дії договору на надання послуги хмарного сервісу?

Виникла заборгованість? Зв’яжиться з провайдером, скористайтесь пільговим періодом та відстрочкою дати платежу…

В разі виникнення заборгованості по оплаті, які дії провайдера? За яких умов можливе припинення дії договору на надання послуги хмарного сервісу?

Відповідаємо з Тетяною Литвиненко, менеджером компанії DataStore, яка здійснює комунікацію з клієнтами.

“У разі виникнення дебіторської заборгованості за надані послуги, співробітники компанії DataStore звертаються письмово до Замовника або будь-якими засобами зв’язку, з проханням провести оплату по рахунку за надані послуги, або повідомити об’єктивні причини виникнення заборгованості для застосування пільгового періоду та відстрочення дати платежу. При цьому надання хмарних послуг не припиняється.

Компанія DataStore завжди йде на зустріч Клієнту та готова підтримати у разі виникнення непередбачуваних обставин.

У разі виникнення необхідності розірвання Договору,  Замовник  має право ініціювати припинення Договору достроково. У цьому випадку необхідно  письмово звернутися та повідомити компанію DataStore про бажання припинення дії Договору, також повідомити про термін міграції даних та необхідність залучення співробітників компанії DataStore у цей процес. Після чого провести взаєморозрахунки за фактично надані послуги”.

Чекаю дзвінка!
+
Чекаю дзвінка!